آلبوم جدید “Holy Fvck” از دمی لواتو را می‌توان به عنوان یک گام جدید در مسیر بازگشت و بازسازی خودش تصور کرد. خواننده‌ای که مبارزاتش با اعتیاد و بیماری‌های روانی از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به درمان روی آورد، به طور گسترده مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، از این مسیر با یک پیام جدی درباره مبارزاتش بازگشت کرده است.

در سال ۲۰۱۱، این با آهنگی به نام “Skyscraper” بود که درباره بازسازی یک زندگی ویران‌شده می‌خواند. در سال ۲۰۲۰، پس از یک حادثه اورژانسی نزدیک به مرگ، با “Anyone” ظاهر شد، یک درخواست برای همدردی که با اشک، در مراسم گرمی آغاز شد. هر دو در این مرحله و در ویدئوی “Skyscraper”، لواتو در یک لباس سفید پاک، نماد توبه و دوباره زنده‌سازی را پوشیده بود.

Holy Fvck

اگر قبلاً نمی‌دانستید که دمی به مرکز بازسازی رفته است، او اولین کسی است که به شما می‌گوید. “Demi leaves rehab again”، خط ابتدایی است—با یک لبخند بر لب، و گویای گاهرسانی است که او تلاش می‌کند تا این کلمات را از دست بچه‌ها و گوشها برباید—از “Skin of My Teeth”، اولین تک‌آهنگ از هشتمین آلبوم او، Holy Fvck. پس از انتشار Dancing With the Devil…The Art of Starting Over سال گذشته، یک مستند بسیار برجسته از خودش بازسازی پس از خودسوزی، لواتو به طور آرام و بی‌صدا به یک دوره دیگر درمان رفت.

به نظر می‌رسد، هنوز هم نقطه‌ای از بقای خود را شکسته است، مرکز اصلی موسیقی‌اش: “I’m alive by the skin of my teeth”، این نواخته است. اما به جای پوشیدن لباس سفید، این بار لواتو با لاتکس و چرم لباس می‌پوشد، یک گیتار خاردار را برمی‌دارد، و از Hole الهام می‌گیرد. به اندازه کافی به جهنم بروید و در نهایت بازگردید، سفت شده‌اید.

Holy Fvck به وعده‌اش از افراط‌گرایی و درشت‌زبانی عرقی پاسخ می‌دهد با یک دوره از پاپ-پانک و سبک‌های مرتبط. اثر بازیگر “Freak” با گیتارهای متالی و برخوردهای تاریکی از طریق برخی از جیغ و جیغ معده‌ای، همراه با حضور یانگبلود—مانند دمی، یک دانش‌آموز شبکه دیزنی با یک شکافتگی جدید—که صدای درگیری‌اش موسیقی را مثل محمل نمک می‌کند.

در طول آلبوم، ایدهٔ انحراف لواتو از صداهای خشن و جانگلی، در آهنگ‌هایی در مورد لذت و لذت بردن، و همچنین آهنگ‌هایی در مورد درد و مرگ، همراه با برخی از “fuck!”های روزمره، قرار دادن است. به جای اینکه به کینگ‌پینک فعلی پاپ-پانک، تراویس بارکر، روی بزند، لواتو با تولید کننده بازگشتی، وارن “اوک” فلدر، که کارش برای آلسیا کارا و لیزو مشهوداً به سبک‌های سبک پرداخته، همراه شد. اما این یک تغییر نیمه‌رس است: در Dancing with the Devil، لواتو دربارهٔ دوباره‌زندگی خواند، و در Holy Fvck، او آن را اجرا می‌کند، با رها کردن پالت پاپ-R&B که برای دهه‌ها آلبوم‌هایش را تعریف کرده است.

صداهایی که لواتو به آنها جذب شده است—طبل‌های سنگین، چنگ‌زنان الکتریکی پرسرعت، توقف‌های پل‌ها—در سال‌های اخیر مجدداً ارزش‌گذاری شده‌اند، زیرا پاپ-پانک به عنوان عمده‌پذیر یافتن جدیدترین اتباع اصلی در ماشین گرما، اولیویا رودریگو، و ویلو، طلبه‌های جدیدی را پیدا کرده است.

لواتو این آلبوم را نه فقط به عنوان آلبوم پاپ-پانک خود بلکه به عنوان بازگشت به “ریشه‌هایم”، همانطور که در اینستاگرام نوشته است، موقعیت داده است. صحیح است که علاقه موسیقی‌ای او از زمان‌های قدیم به چیزهایی سرکش‌تر از شخصیت عمومی او ممکن است اشاره کند. به طور زودرس در سال ۲۰۰۸، لواتو علاقه خود را به متال به Rolling Stone اعتراف کرد؛ در زمان مصاحبه برای Holy Fvck، او به یاد می‌آورد که در سنین نوجوانی، در یک اجرای گروه متال سیاه نروژی به نام Dimmu Borgir سرگردانی کرد.

عضو ویژه وان موزیک شوید

آهنگ های آلبوم Holy Fvck (2022)

1 FREAK (Ft. YUNGBLUD)
2 SKIN OF MY TEETH
3 SUBSTANCE
4 EAT ME (Ft. Royal & the Serpent)
5 HOLY FVCK
6 29
7 HAPPY ENDING
8 HEAVEN
9 CITY OF ANGELS
10 BONES
11 WASTED
12 COME TOGETHER
13 DEAD FRIENDS
14 HELP ME (Ft. Dead Sara)
15 FEED
16 4 EVER 4 ME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *